اطلاعیه:
- پشتیبانی سرویس فقط از طریق تیکت امکان پذیر می باشد.
- پاسخگویی به تیکت ها با توجه به اولویت ارسال آنها انجام می پذیرد.
- هر تیکت نسبت به درخواست مشتری از یک روز تا 5 روز کاری به طول می انجامد.
- فعال سازی سرویس های معلق از 1 تا 48 ساعت کاری زمان خواهد برد، تا زمانی که سرویس فعال نشده است از تایم ماهانه سرویس کسر نخواهد شد.
- پشتیبانی بصورت تلفنی تنها برای موارد ضروری و بین ساعت های 20 تا 22 شب می باشد.
با سلام و احترام خدمت تمامی مشتریان عزیز،
ابتدا عید نوروز را به شما و خانواده محترمتان تبریک عرض میکنیم.
بابت انتخاب و حمایت شما از طوس گیم سپاسگذاریم.
طوس گیم همچنان سیاست قبلی خود را یعنی ارتقاع و آپدیت دائمی سرویس ها را دنبال میکند و سعی کرده است تا تمامی باگ های سرویس ها را بصورت کامل تا حد امکان رفع نماید. در سال جدید نیز سعی داریم بهترین کیفیت را برای شما به ارمغان بیاوریم.
با تشکر
مدیریت مجموعه طوس گیم
Thursday, March 21, 2019
« برگشت