اطلاعیه:
- پشتیبانی سرویس فقط از طریق تیکت امکان پذیر می باشد.
- پاسخگویی به تیکت ها با توجه به اولویت ارسال آنها انجام می پذیرد.
- هر تیکت نسبت به درخواست مشتری از یک روز تا 5 روز کاری به طول می انجامد.
- فعال سازی سرویس های معلق از 1 تا 48 ساعت کاری زمان خواهد برد، تا زمانی که سرویس فعال نشده است از تایم ماهانه سرویس کسر نخواهد شد.
- پشتیبانی بصورت تلفنی تنها برای موارد ضروری و بین ساعت های 20 تا 22 شب می باشد.
با سلام و احترام خدمت تمامی گیمر های عزیز،
سالی پر از نشاط و سلامتی برای تمامی گیمر های عزیز ایرانی آرزومندیم.
امیدواریم در چند سال فعالیت مداوم، توانسته باشیم تا حدودی فضایی شاد برای شما عزیزان فراهم کرده باشیم.
با تشکر
طوس گیم
Friday, March 19, 2021
« برگشت